بلاگ فنجون متولد شد

بلاگ فنجون متولد شد

بلاگ فنجون، به عنوان زیر مجموعه فروشگاه اینترنتی فنجون امروز متولد شد.
هدف ما از این بخش ارتباطی صمیمانه تر و نزدیک تر با مخاطبینمان می باشد. تیم ما با تلاش بسیار سعی در ارتقا رابطه با شما را دارد. این مهم حاصل نخواهد شد مگر با حمایت شما.
پس با دیدگاه های سازنده خود ما را در بهتر شدن خدمات دهی به خود حمایت کنید.

← ادامه مطلب
همکاری در فروش محصولات فروشگاه اینترنتی فنجون

همکاری در فروش محصولات فروشگاه اینترنتی فنجون

شاید شما هم اصطلاح افیلیت مارکتینگ (Marketing Affiliate) یا بازاریابی پورسانتی و همکاری در فروش به گوشتان آشنا باشد. به کمک سیستم‌های همکاری در فروش، شما می توانید به درآمدهای عالی برسید؛ اما چطور و چگونه؟ همکاری در فروش یعنی شما می توانید درآمد خودتان را از زمان و مکان جدا کنید، یعنی از هرجای دنیا در هر زمانی بتوانید کسب درآمد کنید.
شاید از خودتان بپرسید که آیا از این راه می توان درآمد کافی بدست آورد یا اصلا این مدل کسب درآمد چگونه عمل می کند؟
همکاری در فروش یک روش کسب و کار اینترنتی است که هم فروشنده و هم همکار در فروش را به سود می رساند. یعنی یک رابطه برنده برنده.

← ادامه مطلب
جمعه سیاه چه روزی است و حراج بلک فرایدی چیست

جمعه سیاه چه روزی است و حراج بلک فرایدی چیست

جمعه سیاه (به انگلیسی: Black Friday) یا حراج جمعه در آمریکا روز بعد از روز شکرگزاری است که عملاً آخرین جمعه ماه نوامبر به‌شمار رفته و آغاز آیین خرید برای کریسمس حساب می‌شود. در واقع جمعهٔ سیاه، یک روز تعطیل نیست، اما اکثر شرکت‌ها این اجازه را به کارکنان خود می‌دهند که این روز را مرخصی گرفته و به خرید سال نو بپردازند. سال‌ها است که این روز، شلوغترین روز برای فروشنده‌ها است. هر چند آمریکای شمالی محل اصلی رخداد این سنت است، اما همچون بسیاری از سنتهای دیگر این منطقه، این سنت نیز به کشورهای دیگر سرایت کرده‌است. این روز به قدری اهمیت دارد که فروشگاه‌ها قبل از ساعت ۴ صبح کار خود را آغاز کرده و مردم از همان زمان برای خرید به فروشگاه هجوم می‌آورند و باید تا قبل از آغاز شب خرید کرده باشند.

← ادامه مطلب